Industrie uitgenodigd nominaties aan te dragen voor de Boat Builder Awards

• 10 June, 2015

METS en IBI nodigen de boot- en jachtbouw industrie uit om nominaties aan te dragen voor de Boat Builder Business Achievement Awards, die in het leven zijn geroepen om een internationaal podium te bieden aan zowel individuele successen als teamprestaties, binnen zes verschillende categorieën in de boot- en jactbouwindustrie. Nomineren is mogelijk via de awardwebsite Boautbuilderawards.com.

Jurering voor de award wordt gebaseerd op de aangedragen nominaties op Boatbuilderawards.com, gevolgd door een online poll waarmee per categorie drie kandidaten met de meeste stemmen worden geselecteerd om door de internationale vakjury te worden beoordeeld. Met deze nominatieprocedure wil de organisatie de industrie te betrekken bij de selectie van gegadigden en de gelegenheid te bieden projecten, teams en personen aan te dragen voor de award en daarbij ideeën te delen met de onafhankelijke jury.

Er kunnen nominaties worden aangedragen binnen de volgende categorieën:

• Retail marketinginitiatief
  • Internationaal strategische distributor/dealer initiatief
  • Gezamenlijke oplossing van jachtbouwers en apparatuurfabrikanten
  • Innovatieve ontwerpoplossing aan boord
  • Innovatie in het productieproces
  • Individuele lifetime achievement award

Nomineren mogelijk tot en met 31 augustus 2015
Nomineren is mogelijk vanaf vandaag tot en met 31 augustus. In september kan worden gestemd op alle ingediende nominaties, waarna de jury zich in zal buigen over de geselecteerde kandidaten en de uiteindelijke categoriewinnaars zal bepalen.

Alle geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd om het exclusieve Boat Builder Award Gala Diner op woensdag 18 november in het Scheepvaart Museum bij te wonen, waar de winnaars bekend worden gemaakt.

De Boat Builder Business Achievement Awards

De IBI-METS Boat Builder Business Achievement Awards worden gezamenlijk georganiseerd door METSTRADE, hét toonaangevende platform voor professionals in de pleziervaartsector met als vlaggenschip de Marine Equipment Trade Show (METS), en Time Inc. (VK) Ltd. de uitgeverij uit Londen van het blad International Boat Industry (IBI). METS, ’s werelds grootste internationale vakbeurs voor aparatuur, materiaal en systemen voor de pleziervaart, wordt georganiseerd door RAI Amsterdam in samenwerking met de International Council of Marine Industry Associations (ICOMIA). International Boat Industry is wereldwijd het nummer één magazine voor de internationale pleziervaartsector.

Hoofdsponsor van de awards is Raymarine. Categorie sponsors zijn zijn Saltwater, Lumishore, Ultraflex, Fusion, Whale, en Side-Power.

Noot voor redacteuren (niet voor publicatie):
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Brand Marketing Manager: Petra IJmker