Kaartverkoop Boat Builder Awards 2015 van start

• 30 June, 2015

Toegangsbewijzen voor de allereerste Boat Builder Awards for Business Achievement kunnen vanaf vandaag online worden besteld via www.boatbuilderawards.com. IBI en METSTRADE organiseren het het stijlvolle gala diner in samenwerking met hoofdsponsor Raymarine op woensdag 18 november, de 2e dag van METS 2015, in het Scheepvaartmuseum in Amsterdam.

Gasten worden vanuit vanuit RAI Amsterdam waar METS 2015 plaatsvindt, per luxe boot over de Amsterdamse grachten naar het Scheepvaartmuseum gebracht, waar even later de receptie van start zal gaan op het spectaculare met glas overdekte Open Plein. Na een culiniar drie-gangen diner zullen de winnaars van de eerste Boat Builder Business Achievemet Awards bekend worden gemaakt.

Kosten voor deze exclusieve avond bedragen € 160 (excl. BTW), maar voor 'vroege vogels' en voor aakopen van minimaal 10 toegangsbewijzen geldt een gereduceerd tarief. Na afloop van het diner is er de mogelijkheid een vleugel van het Scheepvaartmuseum te bezichtigen. Het museum heeft de op een na grooste maritime colectie ter wereld.

Sinds vorige week kan de industrie nominaties indienen via de award website. Binnen elke cateogie zijn inmiddels de eerste nominaties binnen.

Meer informatie over deze feestelijke avond en het Scheepvaartmuseum, of om een nominatie in te dienen voor één van de zes categorieen gesponsord door Saltwater Communications, Lumishore, Ultraflex, Fusion, Whale and Side-Power, is beschikbaar via www.boatbuilderawards.com.

De Boat Builder Business Achievement Awards
De IBI-METS Boat Builder Business Achievement Awards worden gezamenlijk georganiseerd door METSTRADE, hét toonaangevende platform voor professionals in de pleziervaartsector met als vlaggenschip de Marine Equipment Trade Show (METS), en Time Inc. (VK) Ltd. de Londonse uitgeverij van International Boat Industry (IBI). METS, ’s werelds grootste internationale vakbeurs voor aparatuur, materiaal en systemen voor de pleziervaart, wordt georganiseerd door RAI Amsterdam in samenwerking met de International Council of Marine Industry Associations (ICOMIA). International Boat Industry is wereldwijd het nummer één magazine voor de internationale pleziervaartsector.

Noot voor redacteuren (niet voor publicatie):
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Brand Marketing Manager: Petra IJmker